Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Thursday, July 28, 2011

Wedding

wah!!ctr psl kawen lak ni,xpsl2 je...hahahaha~anyway, sumer org kompom2la akan lalui bnda ini...sekali dua kali ke tu len ctr r...aku pun insyaAllah akan lalui bnda ni gak...mcm2 jenis wedding yg aku jmpe..kecik2,sederhana n yg grand pun comfirmla...time2 cmnila mula aku ni berangan..."cmnela kawen aku nnti"..."ble aku nk kawen ni??"....hahaha~kdg2 aku rse cm aku ni dh gtl sgt nk bernikah...teruk gler perangai...sbr rin..sbr...

dlm mse terdekat ni aku dh pi 2 weds...dua2 ni wat kt dewan...wah!!blnje bsr kot...1st wed yg aku pi,wed abg Nan (jiran dpn umh aku..ktrg mmbsr sme2 kot..tp die lg tua dr aku)...die wat majlis kt dewan masjid petaling (nme masjid xingat)..theme grey putih...not bad...mknn pun sdp..yg pntg aritu aku mkn sgt byk...sgt kenyang...berbaloi2... :)

da skit pics yg dikongsi...sat2

ni souvenir yg ktrg dpt ritu..

jom mkn.....

akmal ngah mkn pun nk tdo...

 gemox...rembat tudung mama...buruk2!!

nadira lapar eh???.. :)


2nd wed...kakak sepupu aku sendiri...kak lia....ni lg best...ktrg sumer sepakat pkai bju ijau...aku xda bju kurung ijau...dan2 mlm b4 pi 2 kuar pi cri bju...hahahaha~mama ckp pasni xleh beli dh...ni kire bju rye taun ni..so theme rye taun ni ijau...huhuhu~ ok2 continue ctr....wed kak lia wat kt dewan kt Shah Alam (dewan pe ntah...xingat gak)...kali ni ktrg pi majlis belah laki tau...die wat sekali ngan adik die...krenye aritu da 2pasangan pengantinlaaa...

mls ctr pjg2,tgk pics ni je...:

nila bju rye aku...haahaha~
ayah n nadira dh lari tema...

nila pengantinnye..kak lia n suami theme putih..
adk suami die n isteri,gold...

time 2 cut the cake ;)

keadaan dewan..nmpk x pelamin dorg 2...
cik aie n cik siti interpreme..:)


adik2 aku..sorg lg ntah pi mne ntah

aku ngan mimin...control2...:P

*lastly, congratto kak betty dpt baby girl kol 2.32 pm smlm...Dhia Medina bt Ahmad Rfiuddin welcome to our family :)

#abby,so kte....???hahahaha~






:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...