Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Monday, June 13, 2011

terime sebaiknya

kenapa?kenapa ko x pnh fhmm??hmmm..sedih taw x..aku hidup terime je..redha jerr..x pnh nk ckp bnyk..x pnh nk komen bnyk..ak terase ak sgt menerime..tp ko taw aku cmni,ko pijak aku abis2kn??kan?

puas kot hati ko...tergelak-gelak...melalak-lalak....hmmmm...x pnh fikir ke aku nk tido?aku kn nk tido...x sedar kot aku kat sebelah..yela aku fhmm...hmmm...npe ko wat cmni?ko igt sebenarnye aku x kisahkn?sgt s*** ok..

Ya Allah..sesungguhnya,aku terima segala ujian-Mu ini..kau berikanlah kekuatan dlm diriku Ya Allah...agar aku dapat menepuhi dgn sebaiknya...3 tahun lg..3 tahun...hmmmm...aku sgt berharap agar ak dpt mengharungi dgn sebaiknya Ya Allah...

;(;(;(

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...